Zwroty
Zwroty zakupionych towarów są przyjmowane tylko pod warunkiem, że nie były używane, posiadają oryginalne opakowanie, są dostarczone w komplecie (wraz z dołączonym osprzętem). Pieniądze za zwrócony towar zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych. Koszty zwrotów ponosi kupujący. Więcej informacji na temat zwracanego towaru w naszym Regulaminie.
Formularz zwrotu: ReturnFormAdres na który należy odsyłać zwroty:
Sunrise Chess & Games
ul. Szarugi 59a
21-002 Marysin
zwroty@szachowo.pl
tel. 510 921 447Wyciąg informacji z naszego regulaminu:- Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.- Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient.- W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.- W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku kiedy system nie generuje kosztów przesyłki (na przykład w przypadku wysyłki zagranicznej), prosimy o kontakt z naszym sklepem - sklep@szachowo.pl.
UWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
Reklamacje
W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu prosimy o spisanie
protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera. Jeśli nie został spisany protokół reklamacyjny prosimy o kontakt mailowy z nami natychmiast po ujawnieniu uszkodzenia. Prosimy o dołączenie do maila zdjęć uszkodzonego towaru oraz zdjęć opakowania zewnętrznego, a także krótkiego opisu powstałych uszkodzeń.
Po otrzymaniu zgłoszenia reklamujemy usługę dostawy w firmie kurierskiej, a Państwo mogą zdecydować (prosimy o kontakt mailowy) czy wymieniamy produkt na nowy, czy rezygnują Państwo z zakupu i odsyłają do nas zamówiony produkt. W przypadku wymiany na nowy, jeśli wybiorą Państwo przesyłkę kurierską, postaramy się wysłać go możliwie sprawnie, a kurier, który dostarczy nowy produkt odbierze od Państwa uszkodzony (prosimy o jego bezpieczne zapakowanie, tak aby nie doszło do żadnych dodatkowych uszkodzeń). Jeśli wybiorą Państwo wysyłkę do paczkomatu trzeba będzie najpierw odesłać do nas uszkodzony produkt, który gdy tylko trafi do naszego magazynu zostanie sprawdzony, a następnie wyślemy nowy produkt do wskazanego paczkomatu.
Pokrywamy koszty przesyłek wynikłych z błędnej realizacji zamówienia. Maksymalna zwracana kwota to cena najtańszej dostawy w naszym sklepie. Pieniądze za zwrócony towar po rozpatrzeniu reklamacji zostaną wysłane na podane konto lub adres w ciągu 7 dni roboczych.
Przykładowy formularz zwrotu: ReturnForm
Adres na który należy odsyłać zwroty reklamacyjne:
Sunrise Chess & Games
ul. Szarugi 59a
21-002 Marysin
zwroty@szachowo.pl
tel. 510 921 447Wyciąg informacji z naszego regulaminu:
- Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).- W przypadku wady towaru Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem wady.- Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem wady. W przypadku, gdy weryfikacja wady wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.- Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia wady, koszty dostawy ponosi Sklep.- Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji. W przypadku kiedy system nie generuje kosztów przesyłki (na przykład w przypadku wysyłki zagranicznej), prosimy o kontakt z naszym sklepem -
zwroty@szachowo.plUWAGA: sprawdź zawartość przesyłki w obecności dostarczającej ją osoby! Zwroty i reklamacje powinny być adresowane na adres podany w danych kontaktowych sklepu.
ZGŁOSZENIE USZKODZENIA, WADY, NIEKOMPLETNOŚCI PRODUKTU POWINNO BYĆ DOKONANE DROGĄ MAILOWĄ (zwroty@szachowo.pl) Z ZAŁĄCZONYM OPISEM I DOKUMENTACJĄ ZDJĘCIOWĄ (zgłoszenia wysłane sms nie będą rozpatrywane)
.