1. Sklep internetowy [dalej „Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej „Regulamin”].
2. Właścicielem Sklepu jest:
SUNRISE Michał Rywacki
ul. Szarugi 59a
21-002 Marysin
NIP: 7121979162
tel. +48 81 740 96 14
adres email: sklep@szachowo.pl
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
a) poprzez złożenie zamówienia za pośrednictwem sklepu szachowego www.szachowo.pl,
b) poprzez pocztę email na adres dostępny na stronie internetowej Sklepu (sklep@szachowo.pl),
c) za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie internetowej Sklepu (w zakładce "Kontakt").
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia za pomocą poczty email lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep, bądź też, w przypadku zamówień składanych telefonicznie, poprzez wyraźne przyjęcie przez pracownika Sklepu oferty zakupu określonego towaru, złożonej przez Klienta.
5. Sklep zastrzega sobie prawo anulowania realizacji zamówień bez podania przyczyn, a szczególnie w przypadku problemów technicznych i spowodowanych niedostępnością towarów.
1. Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
przelew – zapłata następuje przelewem na rachunek bankowy (MBank) Sklepu o numerze 92 1140 2004 0000 3002 5162 7668,
2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy. Można się z nimi zapoznać po wrzuceniu towaru do koszyka i wybraniu właściwego kierunku dostawy.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę (wyjątkiem są zakupy z odroczonym terminem płatności - szkoły, urzędy, instytucje).
1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (GLS, UPS, InPost) lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy (informacja o odbiorze osobistym w zakładce "Dostawa i zwroty"). Klient może odebrać zamówienie własnym kurierem po wcześniejszych ustaleniach ze sklepem.
2. W przypadku płatności w inny sposób niż za pobraniem lub kartą płatnicza, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez Klienta dowodu zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).
2. W przypadku wady towaru Klient powinien odesłać do Sklepu reklamowany towar wraz z opisem wady.
3. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem wady. W przypadku, gdy weryfikacja wady wymaga zasięgnięcia opinii biegłego, bądź przedstawiciela producenta towaru, termin do ustosunkowania się Sklepu ulega przedłużeniu o czas uzyskania przez Sklep takiej opinii.
4. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia wady, koszty dostawy ponosi Sklep.
5. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
Email do kontaktu w sprawie reklamacji: zwroty@szachowo.pl
1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient.
4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.
6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.
7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w st. 1 powyżej, w szczególności w zakresie:
d) świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,
e) świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu
8. Adres do zwrotu - Sunrise Chess & Games, 21-002 Marysin, ul. Szarugi 59A
Email: zwroty@szachowo.pl
Przykładowy formularz zwrotu: ReturnForm
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
2. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
3. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.
Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
Produkt objęty usługą grawerowania (wykonaną na zlecenie Klienta) lub produkt wykonany na zamówienie Klienta nie podlega zwrotowi w związku z wykonaną personalizacją (Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w art. 10 ust. 3 ustawy określonej w st. 1 powyżej, w szczególności w zakresie "świadczeń o właściwościach określonych przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą".
W nawiązaniu do zmian przepisów w zakresie wystawiania faktur do paragonów (na podst. art. 1 pkt 21 ustawy z dnia 4 lipca 2019 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1520), które weszły w życie od 1 stycznia 2020 r., pragniemy poinformować, że po wystawieniu paragonu nie będzie możliwości zamiany dokumentu sprzedaży na fakturę VAT. Jeżeli nabywca pragnie dokonać zakupu jako podatnik, powinien o tym fakcie poinformować sklep w momencie dokonywania zakupu.
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie złożenia Zamówienia przez Klienta.
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosuje się przepisy KC i innych ustaw.
Podczas gry na szachowych zawodach zdarzają się momenty, kiedy z powodu nieznajomości zasad albo nieuwagi, wynikają sytuacje sporne. Każdy amator szachów musi znać jeszcze kilka podstawowych reguł zachowania przy stoliku wyposażonym w szachownice, bierki i zegar szachowy. Warto zebrać kilka najważniejszych reguł i je podsumować, by uniknąć sporów i móc skupić się wyłącznie na grze.