Każdy przedmiot kupiony za pośrednictwem naszego sklepu internetowego mogą Państwo odebrać osobiście w naszym Biurze przy ul. Szarugi 59a w Marysinie (dojazd od ul. Sławinkowskiej), w godzinach otwarcia widocznych w zakładce Kontakt na stronie głównej.
Do wyboru są trzy formy płatności: gotówka, przedpłata przelewem (po wcześniejszym uzgodnieniu) lub płatność kartą na miejscu.
Odbiór zamówionego towaru powinien nastąpić przed upływem 48 godzin od momentu złożenia zamówienia. Po tym czasie zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a towar wróci do naszego systemu magazynowego i dalszej sprzedaży. Informacja o anulowaniu zamówienia zostanie wówczas wysłana na Państwa adres mailowy.
*Uwaga, niektóre produkty (przygotowane głównie z myślą o szkołach i przedszkolach) są domyślnie objęte dodatkowym rabatem. Na takie zestawy nie możemy zaproponować dodatkowego rabatu, w przypadku takich zestawów nie będzie również obowiązywała darmowa dostawa.